  • 1. Data: 2010-02-11 00:31:32
    Temat: SORBNET - rewelacyjnie tanio czy to tylko pomyłka?
    Od: z...@o...pl

    http://www.mrbank.com.pl/rachunki-zlotowe-dla-osob-f
    izycznych
    pozycja 13: tylko 7zł?

  • 2. Data: 2010-02-11 01:03:50
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2010-02-11 01:31, z...@o...pl wrote:
    > http://www.mrbank.com.pl/rachunki-zlotowe-dla-osob-f
    izycznych
    > pozycja 13: tylko 7zł?

    Tak, ale minimum to 1 mln. Tutaj na grupie wszyscy piszą o opłatach
    30-50 zł za SORBNET a chociażby w znienawidzonym Lukasie kosztuje
    jedynie 15 zł, a w BZWBK 5 zł (dla co najmniej 1 mln, w przeciwnym razie
    aż stówę). Skąd wzieliście te opłaty z sufitu?

  • 3. Data: 2010-02-11 08:09:41
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 02:03:50 +0100, XYZ napisał(a):

> [...]
    > jedynie 15 zł, a w BZWBK 5 zł (dla co najmniej 1 mln, w przeciwnym razie
    > aż stówę). Skąd wzieliście te opłaty z sufitu?

    50zł w Polbanku to opłata jak chcesz sorbnetem przesłać mniej niż milion.
    Ile kosztuje powyżej miliona w TOiP nie ma :)

    --
    Kojer

  • 4. Data: 2010-02-11 09:36:57
    Od: "Tommy" <t...@o...SPAM.pl>

    No właśnie, w Prawie Bankowym są wymagania dla banków że kwoty powyżej 1mln
    zł mają obowiązek iść przez SORBNET.
    Więc moim zdaniem jeśli ktoś przelewa powyżej tej kwoty nie powinien płacić
    więcej niż zwykły przelew a bank i tak musi przez SORBNET.

  • 5. Data: 2010-02-11 10:04:21
    Od: BK <b...@g...com>

    On 11 Lut, 10:36, "Tommy" <t...@o...SPAM.pl> wrote:

    > No właśnie, w Prawie Bankowym są wymagania dla banków że kwoty powyżej 1mln
    > zł mają obowiązek iść przez SORBNET.

    A prawo bankowe tego wymaga?

  • 6. Data: 2010-02-11 11:56:43
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2010-02-11 11:04, BK wrote:

    > A prawo bankowe tego wymaga?

    Podobno do ZUS-u zawsze idą Elixirem, niezależnie od kwoty.

  • 7. Data: 2010-02-11 13:06:17
    Od: "Tommy" <t...@o...SPAM.pl>

    >A prawo bankowe tego wymaga?

    Przepraszam poprawka to nie prawo bankowe ich obliguje tylko zarządzenie
    prezesa NBP.

    "Zgodnie z zarządzeniem prezesa NBP wszystkie płatności na kwoty powyżej
    miliona złotych muszą być przesyłane za pośrednictwem SORBNET-u"

    Czyli nie wiem jakie to ma skutki prawne jeśli banki nie będą się do tego
    stosować.

    Pozdrawiam.
    Tom