  • 1. Data: 2010-02-10 12:52:57
    Temat: Multi - podwyzszenie limitu ko
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Mam taką sytuację, że rok temu w lutym otwierałem limit kredytowy w rachunku
    na X zł. Następnie w październiku podwyższałem go o kwotę Y, za co zostało
    pobrane 0,8% prowizji. Teraz kiedy nadszedł dzień, w którym była podpisana
    umowa zostało znowu pobrane 0,8% ale od całej kwoty X+Y. Czyli w krótkim
    odstępie czasu zapłaciłem dwukrotnie prowizję od kwoty Y.

    Czy to jest prawidłowe ze strony banku? Mieliście podobne przypadki? Bo może
    powinno być tak, że należało pobrać prowizję tylko od kwoty X. Rzygać mi się
    chce na myśl o składaniu kolejnej reklamacji w Multi, więc na początek pytam
    tutaj.

  • 2. Data: 2010-02-10 13:12:50
    Temat: Re: Multi - podwyzszenie limitu ko
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-02-10, MarekZ <b...@a...w.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > chce na myśl o składaniu kolejnej reklamacji w Multi, więc na początek pytam

    Ja miałem tak samo. W maju podwyższenie, a w lipcu płaciłem prowizję za całą
    kwotę umowy. Wydało mi się to prawidłowe, patrząc na TOIP, więc nie reklamowałem.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2010-02-10 22:48:51
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    Prowizja została pobrana tylko od kwoty podwyższenia, a w kolejną rocznicę
    przyznania limitu od całości, prawda? Więc jest niestety ok. Chyba nie ma
    banku, który pobiera jedną prowizję w rocznicę przyznania i dodatkową w
    rocznicę podwyższenia od sumy podwyższenia...

    pozdrawiam
    Mariusz