  • 1. Data: 2013-11-29 13:02:05
    Temat: mbank - skad te oplaty
    Od: "Darma" <b...@w...pl>

    Sporadycznie korzystam z uslug mbank.
    Mam u nich konto (firma, osobiste 1, osobiste 2, konto walutowe).
    Dzisiaj wchodze na swoje konto mbank i nie moge sie polapac.
    Widze tylko 1 konto osobiste.
    Gdzie znajde pozostale konta?
    Widze, ze z konta pobierane sa oplaty 4 pln (za karte) i jakies 25 pln.
    Nie moge sie polapac co i jak ale widze do aktywacji 2 karty visa paywave,
    visa virtual.
    To stad te oplaty?

    Jak moge zrezygnowac z kart w mbank? Wystarczy mi samo konto.
    Czy maja jakas opcje aby miec konto/a ale nie placic?

  • 2. Data: 2013-11-30 21:24:15
    Temat: Re: mbank - skad te oplaty
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Fri, 29 Nov 2013 13:02:05 +0100, Darma napisał(a):

    > Jak moge zrezygnowac z kart w mbank? Wystarczy mi samo konto.
    > Czy maja jakas opcje aby miec konto/a ale nie placic?

    zaznaczasz, ze karta zostala zgubiona...

    --
    jg

  • 3. Data: 2013-12-03 00:10:46
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 30 Nov 2013 21:24:15 +0100, jg napisał(a):

    > zaznaczasz, ze karta zostala zgubiona...

    To wyślą następną!
    Trzeba w systemie zaznaczyć, że klient nie życzy sobie duplikatu karty.
    A gdyby nie pomogło, to trzeba to telefonicznie na infolinii zgłosić.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2013-12-03 15:46:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris94" 529d1379$0$2153$6...@n...neostrada.pl

    > To wyślą następną!
    > Trzeba w systemie zaznaczyć, że klient nie życzy sobie duplikatu karty.
    > A gdyby nie pomogło, to trzeba to telefonicznie na infolinii zgłosić.

    Różnie bywa -- na infolinii mówią jakoś, w kiosku mówią inaczej
    a na WWW chyba jakoś tak -- zastrzeżenie z odpowiednim oznakowaniem
    i odczekanie kilku okresów...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'