  • 1. Data: 2007-01-19 15:12:01
    Temat: SFI i DWS top 25
    Od: "Janusz K." <a...@o...pl>

    Witam

    Od jakiegoś czasu chcę dokupić w SFI jednostki DWS Top25 i dostaje
    komunikat, że do odwołania nie przyjmuje wpłat. Wie ktoś o co chodzi (inne
    fundusze kupiłem bez problemu)?

    Pozdr.
    Janusz K.

  • 2. Data: 2007-01-19 15:25:32
    Temat: Re: SFI i DWS top 25
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 19.01.2007 Janusz K. <a...@o...pl> napisał/a:
    > Od jakiegoś czasu chcę dokupić w SFI jednostki DWS Top25 i dostaje
    > komunikat, że do odwołania nie przyjmuje wpłat. Wie ktoś o co chodzi (inne
    > fundusze kupiłem bez problemu)?

    O to, że fundusz nie zbywa jednostek uczestnictwa. Przekroczyli próg
    kapitału.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 3. Data: 2007-01-19 15:25:46
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 19 Jan 2007 16:12:01 +0100, "Janusz K." <a...@o...pl> wklepał(-a):

    >Witam
    >
    >Od jakiegoś czasu chcę dokupić w SFI jednostki DWS Top25 i dostaje
    >komunikat, że do odwołania nie przyjmuje wpłat. Wie ktoś o co chodzi (inne
    >fundusze kupiłem bez problemu)?

    Obudził się... w zeszłym roku fundusz przekroczył limit 250 mln zgromadzonych
    środków i nie są przyjmowane dalsze wpłaty.

  • 4. Data: 2007-01-19 15:30:50
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Janusz K. wrote:
    > Witam
    >
    > Od jakiegoś czasu chcę dokupić w SFI jednostki DWS Top25 i dostaje
    > komunikat, że do odwołania nie przyjmuje wpłat. Wie ktoś o co chodzi

    Tak. Że nie chciało ci się poszukać w google
    http://groups.google.com/groups?q=dws+25+group%3Apl.
    biznes.banki

    Pierwszych kilka linków.

    KJ

  • 5. Data: 2007-01-19 17:54:45
    Od: "Janusz K." <a...@o...pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Obudził się... w zeszłym roku fundusz przekroczył limit 250 mln
    > zgromadzonych
    > środków i nie są przyjmowane dalsze wpłaty.

    Ano obudziłem się :) zima w końcu!
    Dzięki wszystkim za informacje.
    Pozdrawiam
    Janusz K.

  • 6. Data: 2007-01-20 10:45:12
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Ano obudziłem się :) zima w końcu!
    > Dzięki wszystkim za informacje.
    > Pozdrawiam
    > Janusz K.

    polecam fundusz DWS Akcji +

    również osiąga bdb stopy zwrotu, to hit w moim portfelu inwestycyjnym ;-)

    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2007-01-20 10:51:29
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 20 Jan 2007 11:45:12 +0100,
    osoba podpisana: RobertS <r...@x...pl>
    napisała:
    [...]
    > polecam fundusz DWS Akcji +
    >
    > również osiąga bdb stopy zwrotu, to hit w moim portfelu inwestycyjnym ;-)

    Podaj jeszcze minimalną wpłatę.

    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html

  • 8. Data: 2007-01-20 10:58:12
    Od: Sierp <s...@n...net>

    RobertS napisał(a):
    > polecam fundusz DWS Akcji +
    >
    > również osiąga bdb stopy zwrotu, to hit w moim portfelu inwestycyjnym ;-)

    a planowana bessa? ;-)

    Sierp

  • 9. Data: 2007-01-20 11:29:42
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > a planowana bessa? ;-)
    >
    > Sierp

    he he he
    od 5 lat mówią o bessie

    poza tym nie wplaca sie calej kasy do jednego funduszu!

    20 000 zl to poczatkowa wplata do DWS AK +

    3 m-ce temu wplacilem kase do roznych funduszy, teraz robie ich przeglad
    i umarzam jednostki tych, ktore mnie zawiodly, jednoczesnie przenoszac
    kase do najlepszych z pozostalych i moze jakies nowe wyprobuje

    moze mozecie jakies polecic lub odradzic?
    interesuja mnie AKP i hybrydowe (stabilnego wzrostu i zrownowazone),
    najwiecej kasy zawsze mam w FSW, bo az takim ryzykantem nie jestem...

    pozdr.
    RobertS

  • 10. Data: 2007-01-20 11:45:00
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    RobertS <r...@x...pl> wrote:

    > 3 m-ce temu wplacilem kase do roznych funduszy, teraz robie ich przeglad
    > i umarzam jednostki tych, ktore mnie zawiodly, jednoczesnie przenoszac
    > kase do najlepszych z pozostalych i moze jakies nowe wyprobuje

    Sprytna strategia inwestycyjna.
    Umarzać jednostki tego co jest chwilowo w dołku i kupować jednostki czegoś
    innego na szczytach :-D

    --
    Przemysław Maciuszko