eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRozstanie z GO › Rozstanie z GO
  • Data: 2014-02-10 07:37:56
    Temat: Rozstanie z GO
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dzień dobry szanownym grupowiczom,


    Jakiś czas temu postanowiłem skorzystać z oferty kredytówki GET
    Getin Online (wiem, niezbyt mądry pomysł).

    2 września 2011 podpisałem umowę ramową, oraz- na jej podstawie- umowę
    produktową karty kredytowej GET (w jednym dokumencie, jako jedyny produkt).

    Jakiś czas później otworzyłem jeszcze, już drogą elektroniczną,
    ROR oraz kilka kont oszczędnościowych.

    Jako, że w zeszłym roku pragnąłem zakończyć całkowicie współpracę
    z tymże bankiem, postanowiłem wypowiedzieć umowę. Wydaje się,
    prosta sprawa. "Niniejszym wypowiadam umowę ramową nr xxxx,
    z określonym w niej miesięcznym terminem wypowiedzenia,
    wraz ze wszystkimi umowami produktowymi zgodnie z §6 Rozdziału IV umowy ramowej".

    Wypowiedzenie złożyłem w sierpniu ub.r. Drugiego września zadzwonił jeszcze
    konsultant,
    "wypowiedzenie jest jak najbardziej poprawne, ale czemu Pan zamyka, przecież to
    bezkosztowe"
    - ale potwierdziłem chęć wypowiedzenia umowy.

    Niestety wyciągi karty kredytowej jak przychodziły, tak przychodzą.
    No to loguję się do bankowości internetowej (działa!), RORu i kont oszczędnościowych
    brak- ale karta kredytowa jest!

    Na logikę wydawało by się, że albo wypowiedzenie bank uznał za skuteczne
    (i wtedy powinien zlikwidować wszystko), albo nie- i wówczas nie zamykać niczego.
    No, ale przecież to nie bank, tylko Getin...

    Odpowiedź na reklamację: "proszę przysłać wypowiedzenie na naszym jedynie słusznym
    formularzu".

    Nic to, myślę. Przecież w regulaminie kart kredytowych:
    http://www.getinonline.pl/egetin2/doc/GO_Regulamin_k
    art_kredytowych_new.pdf
    jasno stoi, że

    "Rozdział XV
    Rozwiązanie umowy
    § 19
    1. Klient może rozwiązać Umowę w każdym czasie z zachowaniem miesięcznego okresu
    wypowiedzenia, poprzez:
    a) złożenie Bankowi pisemnego oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy,
    b) złożenie oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy za pomocą Contact Center, po
    przeprowadzonej weryfikacji."

    Zatem po prostu zadzwonię i będzie po kłopocie.
    A co na to CC, po przeprowadzonej weryfikacji? Oczywiście, "proszę przysłać
    wypowiedzenie na naszym jedynie słusznym formularzu".

    Jak widać, Getin uważa, iż od przestrzegania postanowień umów i regulaminów
    jest klient, a bank jako strona silniejsza może mieć je w dupie.

    (No, chyba że nie uważa umowy o kartę kredytową za umowę produktową zawartą na
    podstawie
    umowy ramowej, ale w takim razie jak ją wg nich zawarłem? Jeśli mają jakąś inną
    podpisaną
    przeze mnie umowę, to muszę chyba zgłosić zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa,
    bo ja nic innego (z nimi) nie podpisywałem...)

    Poradzicie, kim dupków postraszyć? ;-)

    Dysponuję skanem (i oryginałem) umowy, wypowiedzenia, jak i nagraniami rozmów z CC
    banku.

    Oczywiście, jak nie ma sensu kopać się z koniem, to wyślę im ten ich koszerny
    formularz i niech się pałują.


    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1