  • Data: 2008-06-26 12:45:41
    Temat: Rozliczenie krajowej transakcji internetowej
    Od: JotBe <j...@x...xplx> szukaj wiadomości tego autora

    Kilka dni temu robiłem zakupy w małym sklepie internetowym. Kwota
    transakcji wynosiła 275,00 zł. Płaciłem kartą kredytową BPH i na taką kwotę
    pojawiła się blokada na rachunku karty. Po dwóch dniach otrzymałem towar
    wraz z paragonem na tę samą kwotę i wszystko byłoby OK, gdyby nie
    niespodzianka. Dziś zaglądam na rachunek karty i widzę, że został on
    obciążony kwotą 286,24 zł, a opis transakcji to:
    XXXXXXXX PAYBACK SP INTERNET z dnia XXXX-XX-XX 275.00 PLN

    Ktoś może mi wyjaśnić o co chodzi?

    Myślę o złożeniu reklamacji w banku, tym bardziej, że w opisie transakcji
    jest wyraźnie napisane, że była ona na kwotę 275.00 PLN. Aby wszystko było
    jasne, to dodam, że sklep ma siedzibę w Polsce.

    Pozdrawiam
    JotBe