eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRozliczenie krajowej transakcji internetowejRe: Rozliczenie krajowej transakcji internetowej
  • Data: 2008-06-26 16:00:27
    Temat: Re: Rozliczenie krajowej transakcji internetowej
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "JotBe" <j...@x...xplx> napisał w wiadomości
    news:12jimryspw7xx.in1m5eg8sqpb$.dlg@40tude.net...
    > Kilka dni temu robiłem zakupy w małym sklepie internetowym. Kwota
    > transakcji wynosiła 275,00 zł. Płaciłem kartą kredytową BPH i na
    > taką kwotę
    > pojawiła się blokada na rachunku karty. Po dwóch dniach otrzymałem
    > towar
    > wraz z paragonem na tę samą kwotę i wszystko byłoby OK, gdyby nie
    > niespodzianka. Dziś zaglądam na rachunek karty i widzę, że został on
    > obciążony kwotą 286,24 zł, a opis transakcji to:
    > XXXXXXXX PAYBACK SP INTERNET z dnia XXXX-XX-XX 275.00 PLN
    >
    > Ktoś może mi wyjaśnić o co chodzi?

    Nieważne o co chodzi.
    Po prostu złóż reklamację.

    > Myślę o złożeniu reklamacji w banku, tym bardziej, że w opisie
    > transakcji
    > jest wyraźnie napisane, że była ona na kwotę 275.00 PLN. Aby
    > wszystko było
    > jasne, to dodam, że sklep ma siedzibę w Polsce.

    Nie myśl tylko składaj reklamację.
    Też tak miałem z Platnosci.pl/PAYU SA, reklamowalem w banku i dostalem
    zwrot różnicy.

    Sławek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1