  • Data: 2008-06-26 15:50:59
    Temat: Re: Rozliczenie krajowej transakcji internetowej
    Od: JotBe <j...@x...xplx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 26 Jun 2008 17:09:57 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Ja miałem podobna sytuację w Raiffeisen. Reklamacja została uznana, a
    > kwestia wynikła z tego, że siedziba miejsca, z którego przyszło obciążenie
    > była za granicą (w strefie euro) i pomimo iz obciążenie przyszło w PLN, bank
    > poczuł się w obowiązku dokonać przeliczenia kwoty obciążenia na EUR a potem
    > ponownie na PLN.
    >
    > W Twoim przypadku marża około 4% wskazuje, ze odbyło się to podobnie.

    Też mam podejrzenie, że różnica wynika z przewalutowań.
    Tylko dlaczego?
    Transakcja była realizowana przez platności.pl, czyli PAYU SA., czyli
    podmiot zarejestrowany w Polsce w Poznaniu.

    Moje podejrzenia uzasadnia to, że sama płatność była realizowana za
    pośrednictwem witryny w języku angielskim. Łącznie z regulaminem, z którego
    wynika m.in., że wszelkie należności są wyrażone w pieniądzu polskim, a
    także, że klien nie ponosi żadnych opłat z tytułu płatności dokonywanych za
    pośrednictwem platności.pl

    JotBe