  • 11. Data: 2013-02-17 19:00:28
    Temat: Re: Realny świat o 30% do dołu...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" ntoakcbhasna$.1pdrjbbhabds$....@4...net

    > Nie uznaję go za badziewny. Po 20 latach siedzenia
    > w IT miałem serdecznie dość tej branży, i dziś komputer
    > dla mnie właśnie ma być prosty i niekonfliktowy. Windows
    > najlepiej wpasowuje się w moje oczekiwania.

    W jednym miejscu Win ma dla mnie przewagę nad Androidem,
    ale tylko dlatego, że coś o Win wiem, czeo nie wiem
    o Androidzie -- wiem, jak pomalować ikonami foldery
    w Win, ale ne wiem, jak tego dokonać w Androidzie.

    Ponadto duży ekran (jaki mam w wypadku Win, ale nie dlatego,
    że to Win -- Android też może mieć duży ekran) jest dobry do
    obróbki grafiki. Tam też potrzeba dużych RAMek i dużych dysków.

    Przeciętny człowiek komputera potrzebuje do...
    ...uruchomienia przeglądarki internetowej. :)
    Do tego celu Androidowe urządzenia nadają się
    znacznie lepiej niz Winowe. Innym zastosowaniem
    są gry -- nie mam dużego doświadczenia w tej materii,
    dlatego nie potrafię niczgo ciekawego o tym powiedzieć.

    Sam gram w Zoo -- http://www.myfreezoo.pl/ od około
    roku, i poza tym nie ciągnie mnie do gier. :)

    -=-

    Wiesz, jak pomalować ikonami foldery w Androidzie?
    W Win wrzuca się stosownie nazwany plik zawierający
    ikonę i wskazanie na siebie a folder zaznacza jako
    readonly lub podobnie -- systemowy... RO jest o wiele
    rozsądniejszym rozwiązaniem, jako że i tak ten atrybut
    niczego nie zmienia w Win poza tym, że folder staje
    się pomalowany ikoną. :)

    -=-

    Ja potrzebuję telefonu a moje typu to przykładowo:

    http://android.com.pl/news/8665-htc-desire-u-to-budz
    etowy-smartfon-z-tajwanu/
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/alcatel/ot6030d/Alcate
    l-OT-6030D.html
    http://www.benchmark.pl/aktualnosci/acer-liquid-e1-s
    martfon-ekran-4-5-system-android-jelly-bean-specyfik
    acja.html
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/acer/liquide1/Acer-Liq
    uid-E1.html

    czyli to, co ma:

    () dualSIMa (Aero2 i zwykły telefon)
    () LEDKę pracującą jako lampa błyskowa
    () 3G na 900 MHz (do Aero2)

    a mile widziane jest też

    () HDMI (aby telefon podłączyć do telewizora)
    () LTE na 2500 MHz (jako że LTE ma małe opóźnienia
    i ma przyszłość tak zwaną; 2500 MHz czy 2600 MHz,
    bo na tym chodzić ma Aero2)

    WiFi g/n chyba ma każdy smartfon, podobnież z BT3.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2013-02-17 21:14:22
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 17 Feb 2013 17:33:03 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Jeśli nie można inaczej, porównaj zasobożerność i funkcjonalność.
    > Czy androidowe tablety i smartfony wymagają ogromnych dysków
    > z setkami gigabajtów i dziesiątek gigabajtów RAMek?...

    Oczywiście - nie. Zasobożerności nie ma co porównywać, funkcjonalności -
    jednak też nie. Są rzeczy, których na Androidzie nie zrobię, bądź zrobię
    znaaacznie mniej komfortowo.

    > Na swoim telefonie mam 190 MB ,,dysku'', co sprawia, iż każdego
    > dnia instaluję kilka aplikacji i deinstaluję -- mimo tych
    > zabiegów Android nie wiesza się. :) Potrafisz podobnie w Win?

    Pytanie jest źle postawione, powinno brzmieć: "czy potrzebujesz?". A ja nie
    potrzebuję takich zabaw, mam stały zestaw softu do pracy i do rozrywki, i
    mało mnie obchodzi, czego potrzebuje ktoś inny.

    > W takim razie każdy człowiek takie wystawia -- rzadko ktoś
    > w swych rozważaniach trafia bezbłędnie do celu. Win na
    > półkach sklepowych kosztuje około 3 setek złotych.

    Dlatego, zamiast zgadywać, wystarczy zapytać.

    > Tymczasem Win pracuje zazwyczaj jakoś źle, niemal każdy
    > ma z tym systemem problemy

    Ja nie mam. I znów - dla mnie tu liczą się potrzeby moje. Wyłącznie.

    > Widziałeś jakąś rakietę bojową opartą o Win?

    Na mnie naprawdę nie robi wrażenia fakt, że rakiety bojowe są na innym
    systemie, niż Win - w dającej się przewidzieć przyszłości nie planuję
    używać rakiet bojowych. Serwery w internecie mogą sobie być na Linuksie,
    banki na Whateverze, a ja w domu będę miał Windows, póki potrzebne mi
    programy będą na nim bezproblemowo działać.

    AK

  • 13. Data: 2013-02-17 23:09:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" r1133h4lf1qi$.181ez0lzoomjo$....@4...net

    > Oczywiście - nie. Zasobożerności nie ma co porównywać, funkcjonalności -
    > jednak też nie. Są rzeczy, których na Androidzie nie zrobię, bądź zrobię
    > znaaacznie mniej komfortowo.

    Jakie to rzeczy?

    > Pytanie jest źle postawione, powinno brzmieć: "czy potrzebujesz?". A ja nie
    > potrzebuję takich zabaw, mam stały zestaw softu do pracy i do rozrywki, i
    > mało mnie obchodzi, czego potrzebuje ktoś inny.

    Chyba, że tak, ale zauważ, iż soft stale rozwija się.

    > Dlatego, zamiast zgadywać, wystarczy zapytać.

    Nie zgadywałem.

    > Ja nie mam. I znów - dla mnie tu liczą się potrzeby moje. Wyłącznie.

    A ja czytam -- i wiem, że z Win stale ludzie mają problemy.
    Czytam nie tylko to, co ludzie piszą na grupach, ale czytam
    poważne opracowania. No -- i mam swoje spostrzeżenia.

  • 14. Data: 2013-02-18 02:57:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kfr0ul$j7n$...@n...news.atman.pl

    > Na swoim telefonie mam 190 MB ,,dysku'', co sprawia, iż każdego
    > dnia instaluję kilka aplikacji i deinstaluję -- mimo tych
    > zabiegów Android nie wiesza się. :) Potrafisz podobnie w Win?

    Wreszcie jest jakiś błąd!!! Inny niż brak miejsca na ,,dysku''.
    Ale to nie jest błąd systemu a aplikacji -- notabene świetnej!
    Do czasu ostatniej aktualizacji aplikacja pracowała poprawnie,
    teraz wywraca się.

    6th Sense Car Finder
    https://play.google.com/store/apps/details?id=org.ze
    rhusen.carfinder&feature=more_from_developer&write_r
    eview=true

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2013-02-18 12:44:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kfs1r2$lbc$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > 6th Sense Car Finder
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=org.ze
    rhusen.carfinder&feature=more_from_developer&write_r

    Szybko się kończy to, co jest piękne... ;)
    Był błąd, jest aktualizacja, błędu (tego akurat) nie ma,
    miejmy nadzieję taką, że jakiś błąd znajdzie się...

    Ot -- i Android z jego programistami!
    Błąd utrzymał się raptem pół doby.

    Masa użytecznych aplikacji, wśród nich są
    malutkie, choć IMO mogłyby być jeszcze mniejsze. :)

    -=-

    Samsung ponoć ma wypuścić Rexy z jeszcze mniejszymi ,,dyskami'' niż ma Galaxy Ace.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'