  • 1. Data: 2015-12-07 23:40:01
    Temat: Rachunek w SK Bank w Wolominie
    Od: arek <a...@b...pl>

    Mam lub miałem rachunek w SK Banku który jest w upadłości. Przypuszczam,
    że mogłem mieć lekko ujemne saldo ze względu na to, że bank wprowadził
    opłaty za prowadzenie rachunku. Nie chciałbym aby za kilka lat jakiś
    syndyk ścigał mnie za ten dług. Jak to załatwić, gdzie dowiadywać się o
    wysokości zadłużenia - strona banku nie istnieje.

    --
    arek

  • 2. Data: 2015-12-08 00:17:45
    Temat: Re: Rachunek w SK Bank w Wolominie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "arek" n451so$tek$...@m...internetia.pl

    > Mam lub miałem rachunek w SK Banku który jest w upadłości. Przypuszczam, że mogłem
    mieć lekko ujemne saldo ze względu na to,

    [i pomyśleć tylko, że przez takich niesumiennych klientów, upadł bank...]

    Ja miałem ujemne konto w firmie komputerowej, która zgłosiła upadłość.
    Niestety do dnia dzisiejszego nie uregulowałem tego długu. Do tej pory
    dług ten zapewne urósł -- z przewodu SATA uczynił się jakiś SATA 6Gb/s
    czy coś podobnego... ;) [po prostu -- postęp technologiczny...]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2015-12-08 06:31:38
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 12/08/2015 07:40 AM, arek wrote:
> [...]
    > syndyk ścigał mnie za ten dług. Jak to załatwić, gdzie dowiadywać się o
    > wysokości zadłużenia - strona banku nie istnieje.

    To trochę dziwne zagadnienie - te opłaty za konto wprowadzili parę
    miesięcy przed upadłością - ale jak na koncie miało się 0 zł, to nie
    pojawiał się żaden debet, po prostu stan konta był dalej 0 zł.

    Parę dni po ogłoszeniu upadłości dostałem od nich list, że zalegam z
    opłatami za konto na kwotę 23,88 zł, i że w ciągu 7 dni powinienem to
    uregulować na numer konta .... (i tu mój numer konta w SK Bank).

    Przelałem więc 23,88 zł na to konto... po czym następnego dnia wszystko
    do mnie wróciło.

    Tak więc, mamy podobny problem :)

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 4. Data: 2015-12-08 10:02:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup

    >To trochę dziwne zagadnienie - te opłaty za konto wprowadzili parę
    >miesięcy przed upadłością - ale jak na koncie miało się 0 zł, to nie
    >pojawiał się żaden debet, po prostu stan konta był dalej 0 zł.

    P.S. Tak mi sie naiwnie wydaje, ze skoro dzialalanosc banku jest
    zawieszona, to zadne oplaty sie nie naleza :-)
    Oczywiscie od dnia zawieszenia.
    A doczytac sie czy oplaty z dolu czy gory, moze bank powinien zwrocic
    pobrane z uwagi niepelnego miesiaca.

> [...]
    >uregulować na numer konta .... (i tu mój numer konta w SK Bank).
    >Przelałem więc 23,88 zł na to konto... po czym następnego dnia

    Co nie znaczy, ze uregulowales naleznosc.
    W zasitnialej sytuacji radze wyjasnic sprawe pisemnie, od biedy
    e-mailem.

    J.

  • 5. Data: 2015-12-08 10:19:21
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 12/08/2015 06:02 PM, J.F. wrote:

    (...)

    > Co nie znaczy, ze uregulowales naleznosc.

    No jak nie uregulowałem, w razie czego służę potwierdzeniem przelewu :P
    - logiczne wszak jest, że nie mogłem sam sobie wypłacić pieniędzy z
    upadłego banku :)

    https://www.ekonto24-skbank.pl/

    > W zasitnialej sytuacji radze wyjasnic sprawe pisemnie, od biedy e-mailem.

    Trzeba będzie...

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 6. Data: 2015-12-08 12:12:56
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    Jesli komus bardzo zalezy, moze przelac srodki za oplaty na konto depozytu
    sadowego. Gwarantuje, ze nie powroca...