  • Data: 2015-03-23 14:37:55
    Temat: Re: zajęcie komornicze na rachunku innego podmiotu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-22 o 13:11, J.F. pisze:
    > Dnia Sat, 21 Mar 2015 10:51:21 -0700 (PDT), n...@p...pl

    >Z opisu wynika, że to nie wina komornika, tylko banku.

    Piszacy mogl cos przekrecic, ale zdziwilby mnie bank, ktory by taka
    pomylke zrobil.

    Wyszukiwalby po peselu wszystkie konta do ktorych osoba ma dostep ? W
    tym przypadku jako pelnomocnik ?

    >Tak, i do papieża.

    Sadzac po opisach tego, co komornicy wyprawiaja, to czuja sie
    calkowicie bezkarni.
    Najwyrazniej sady im poblazaja, wiec widac trzeba do prokuratora.

    >Z serii "nie wiem, ale się wypowiem", ech... ;)

    Jest litera prawa, ktorej moge w szczegolach nie znac, ale jest i duch
    prawa.

    Spolka jawna ma swoja osobowosc prawna.
    Spolka cywilna nie ma ... ale to co posiada, jest wspolwlasnoscia
    wspolnikow, to komornik moze zajac co najwyzej czesc :-)

    J.