  • Data: 2015-03-25 22:06:54
    Temat: Re: zajęcie komornicze na rachunku innego podmiotu
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Marek <f...@f...com> writes:

    > "błędy
    >
    > A gdzie ja coś takiego napisałem? No to jeszcze raz wyraznie: NIE
    > tylko komornik sądowy może zająć rachunek. I to nie ma związku z
    > jakimś błędem czy wypaczeniem.

    Ale ja sie do tego nie odnosiłem.

    > Dług z zajęcia może też być spłacony np. dzień przed założeniem
    > zajęcia. To, że się ma zajęcia, nie oznacza, że się długów nie spłaca.
    Erm, i oczywiście od "braku spłaty" do "komornik na koncie" to tak 2 dni
    mija? Czy może jest wcześniej jakiś sąd (nawet elektryczny, czy
    uproszczony), mam wrażenie, że jakieś wezwanie do zapłaty. Mylę się?

    Możesz podać przykład, że przy powiedzmy tygodniowym opóźnieniu w
    spłacie dojdzie do zajęcia?
    Bo cała reszta to wybacz, ale to właśnie znaczy, że się długów nie
    spłaciło (być może przez pomyłkę, być może przez zły adres do doręczeń ,
    ...)
    KJ

    Support your local church or synagogue. Worship at Bank of America.