  • Data: 2015-03-25 20:47:15
    Temat: Re: zajęcie komornicze na rachunku innego podmiotu
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-23 o 13:01, Michał Jankowski pisze:
    > Tak to piszesz, jakby ci komornicy zajmowali konta 2 razy w tygodniu.

    Miałem się powstrzymać ale...

    Jaki to piękny przykład naszej ambitnej, nowoczesnej, innowacyjnej
    przedsiębiorczości. Bez zasad, wstydu i podstawowej uczciwości.
    Ja po 40-tce pewnie już tego nie zrozumiem.
    Nie wyobrażam sobie sytuacji zajęcia mojego konta przez komornika = nie
    zapłacenia swoich długów - oczywiście.
    A już tak łatwo żalić się publicznie że nie udało się ukryć swoich
    pieniędzy przed przed komornikiem ;-) Sorry. Wiem... Nie znam się nie
    byłem w takiej sytuacji...
    Ale... Żałość :-)

    PS. Przez rok byłem po drugiej stronie. Nie mogłem odzyskać uczciwie
    zarobionych pieniędzy za pracę. Dopiero sam poszperałem i znalazłem
    takie nowe/ukryte konto i komornik zrobił swoje.
    Mam zacząć wykład o zaciskającej pasa rodzinie przez ten rok???
    O dzieciach co nie pojechały na wycieczkę...

    Sorry ale skręca mnie na takich...