  • Data: 2009-12-19 19:21:49
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To może te karty losowo są skażone jakąś "skazą nie akceptacji" ;) Podobne
    > problemy jakiś czas temu miały pewne plastiki wydawane przez mBank...

    mnie kk Polbanku jeszcze nie zawiodła, natomiast zalatwienie czegos na
    ichniejszej infolinii to juz masakra, ale i tak jest nieco lepiej niz
    np. na poczatku tego roku kiedy 3 dni z rzędu, wykonalem kilkanascie
    połączeń, aby sie dodzwonic! tym razem dodzwoniłem się od razu i
    uslyszalem, ze nic nie zalatwie, bo system jest niedostepny ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS