  • Data: 2009-12-19 18:54:26
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "pmlb" news:U49Xm.46911$3d1.26715@newsfe12.ams2

    > Widac cos zle zobaczyles...Napisz co to byla za szkola.

    Podstawowa tzw. primary school :) Wiesz o czym mówię? ;)

    > Chyba jednak tak... inaczej bys wiedzial o bankowoisci w UK troche
    wiecej...
    > A tak jedynie pokazujesz, ze ty nal;ezysz do plolaczkow ktorzy przyjechali
    > na zmywaczek i po paru tygodniach niewytrzymali i szybko wrocili do
    mamusi -
    > tak?
    > Mozesz sie przyznac, wszak nik smiac sie nie bedzie. (ps. braklo jezyka?)

    Jak byś czytał grupę to byś wiedział, że w UK siedziałem kilka lat (i był
    nawet zmywak przez 6 miesięcy - nie wstydzę się tego) zanim takie doktorki
    jak ty z Polski przyjechały po wejściu do eurosojuza :)
    A potem zmieniłem miejsce pracy i zamieszkania na bardziej cywilizowany kraj
    pod względem pogody, kuchni, alkoholi i ogólnie rzecz biorąc kultury :)