    From: "/\\" </\@/\./\>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wplada do mBanku - pytanie zoltodzioba
    Date: Mon, 7 Jul 2003 18:49:07 +0200

    Użytkownik "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl> napisał w wiadomości
    news:bec167$ird$1@news.onet.pl...

    > Trzeba tylko w lewym dolnym rogu (tam gdzie jest trąbka) napisać STANDARD.
    > Jeżeli wpłacisz dziś, to pieniądze będą na koncie w środę, chyba że
    wpłacisz
    > dość późno (po godzinie granicznej która jest różna dla różnych urzędów
    > pocztowych), wtedy w czwartek.

    Tak tez uczynilem:
    Wg pani z okienka - Standard to usluga dzialajaca tylko
    z niektorymi bankami z ktorymi poczta podpisala umowe
    (pokazywala mi nawet liste ok 6ciu nr) i tam owszem - pojdzie eliksirem.
    mBanku ani BRE tam nie bylo.
    Pani wplate przyjela mimo, ze system jej wywalal, ze ten bank nie
    akceptuje przelewow SYBIRem. Ciekawe kiedy zobacze swoje
    pieniadze na koncie...

    Swoja droga poczt apolska to bardzo ciekawa instytucja ;)

    /\