eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiweryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych › Re: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
  • Data: 2013-10-15 20:49:18
    Temat: Re: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 15 Oct 2013 20:39:53 +0200, Karol Misiukiewicz napisał(a):

    > Banki weryfikuja klienta przez odpytywanie z danych osobowych, a nasze dane
    > osobowe są w tylu miejscach, że ktoś nieuczciwy łatwo się zweryfikuje na
    > infolinii i przejmie kontrolę nad kontem.
    >
    > Niektóre banki weryfikują dodatkowo odpytując z posiadanych lub nie
    > posiadanych produktów bankowych. Osoba która weszła w posiadanie danych
    > osobowych nie znająca stanu posiadania w danym banku... nie zweryfikuje się
    > pozytywnie.
    >
    > Co o tym sądzicie ?

    tak.
    powinni zadawać np. minimum 3 pytania, w przypadku jednej błędnej
    odpowiedzi dodatkowe...
    2 błędne odpowiedzi powinny wynik weryfikacji określać jako NEGATYWNY

    aby taki ktoś nie przejął kontroli nad kontem i nie dzwonił co chwilę
    licząc że trafi na innego konsultanta, to taka weryfikacja powinna być
    możliwa nie częściej niż co 24 godziny


    --
    Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/album4/Mokotow/index.php

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1