    From: zdan <z...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: stan...
    Date: Sun, 01 Feb 2004 21:49:41 +0100

    Witam

    > No to Volkswagen Bank direct http://www.vwbankdirect.pl - tam w przeliczeniu na
    > glowe poki co maja najwiekszy wskaznik ilosci depozytow i wszystkie podstawowe
    > uslugi za darmo, a oprocentowanie najwyzsze. Wlasnie sie wszyscy zawiedzeni
    > decyzja mBanku tam do nich ze swoimi depozytami (mOsadem) przenosza i jest
    > nadzieja, ze zarzadzajacy w VWBd nauczeni lekcja mBanku bledu podobnego jak
    > mBank nie popelnia i niedlugo beda liderem bankowosci elektronicznej w Polsce.

    A ja myślę, że po jakiś 2-3 miesiącach jak już zyskają trochę klientów -
    tych z mBanku i nowych, zachęconych atrakcyjną ofertą, to dojdą do
    wniosku: dlaczego oni mają niby mieć te przelewy za darmo? Skoro mBank
    pobiera 50 gr, to my możemy pobierać powiedzmy 40 gr i dalej będziemy
    konkurencyjni, ale przy okazji jeszcze zarobimy.

    Po drugie wydaje mi się, że to całe zamieszanie z uciekaniem z mXxxx, to
    robią albo osoby, którym się bardzo nudzi albo faktycznie robią masę
    przelewów i takie przejście się im opłaca. Bo nie sądzę, żeby
    przeciętnemu Kowalskiemy, który ma to konto podane w pracy, w
    polecaniach zapłaty, w US i innych różnych miejscach a dodatkowo robi
    kilka przelewów miesięcznie chciało się za te kilka złoty przenosić
    konto i zgłaszać to w tych wszystkich miejscach.

    Z drugiej strony wcele nie uważam, że mBank postępuje ok. To wcale nie
    jest w porządku. Bo reklamował się, że nie ma marmurków, więc może te
    pieniądze dać klientom w postaci braku opłat. I co? I okazuje się, że
    nie ma oddziałów a opłaty i owszem są.

    |__ | | \ | || \ | | Piotr Zdankiewicz
    / / | | || || || \| | zdan at interia.pl
    / / | | || || |\ | http://www.zdan.prv.pl