  • Data: 2023-03-17 14:17:53
    Temat: Re: skoro jest tak źle
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17 mar 2023 o 13:16, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Wojnę toczy Ukraina -- nie Polska; w Polsce inflacja jest
    > najwyższa od dekad i niebezpiecznie rosła jeszcze przed pandemią...

    Polska finansowo i moralnie pomaga ;) Ukrainie:

    https://wiesci24.pl/2019/03/29/marszalek-sejmu-pedof
    ilem-byly-posel-sprawa-jest-rozwojowa

    Z doniesienia wynika, iż J. wszedł w posiadanie nagrania wideo,
    na którym marszałek Kuchciński obcuje płciowo z nieletnią
    prostytutką pochodzenia ukraińskiego - napisał były poseł
    Andrzej Rozenek

    Ale Rozenek (może trochę jak ja? -- choć z innej niż ja przyczyny?) to
    zły ogólnie człowiek, czy może cziełowiek, bo mam niejasne skojarzenia
    czerpania metod zwalczania opozycji w Polsce -- wprost z Moskwy...

    -=-

    - wszystko, co obciąża PiS -- trzeba wyrzucić do śmietnika!
    - wszystko, co schlebia PiS -- trzeba eksponować... nawet to trzeba
    eksponować, co jest nieprawdziwe, ale schlebiające rządzącej partii...

    Nie czyn jest zły albo dobry, ale człowiek jest zły albo dobry...
    Nie dlatego kogoś nazwiemy złym człowiekiem, że czyni źle...
    I nie dlatego kogoś nazwiemy dobrym człowiekiem, że czyni dobrze...

    -=-

    IMO za kilkadziesiąt lat, gdy opadnie wojenny pył i ucichnie zgiełk,
    Ukraińcy upomną się o zapłatę Polakom ,,pomagającym'' Ukraińcom...
    Zacznie nowa era -- nowych relacji, coby ;) nie napisać, że stosunków...

    -=-

    [myślę, że Rozenek przesadza... na pewno poseł dbał o demografię
    i miłość... źli ludzie każdy dobry czyn nazwą złym... tak już jest...]

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'