  • Data: 2023-03-24 09:50:06
    Temat: Re: skoro jest tak źle
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 24 marca 2023 o 09:09:27 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Podziwiam, że ukraińcy i białorusini w swoich suwach z silikonowanymi żonami i
    córkami (w tamtej kulturze w ogóle inny model
    > występuje??) to doktorowie polskiego prawa.

    Znajomość znaków to wymaganie na prawo jazdy, a nie na doktorat z prawa. Swoją drogą
    znaki w różnych krajach się jednak różnią więc tak naprawdę powinien być jakiś
    dodatkowy egzamin do prowadzenia samochodu w innym kraju.

    Co do silikonu - potrzebę silikonowej żony może jeszcze jestem w stanie zrozumieć,
    choć na szczęście nie muszę się wysilać, bo odpowiedni los na loterii życia wygrałem
    - ale córka?
    Niech jej zięć funduje, chyba że to posag?
    A może tam jest jak u jeleni - jeden byk pokrywa wszystkie łanie w stadzie?

    > Wiesz, jak do Ciebie przyjdę w gości i poprosisz o zdjęcie butów choćby naklejką na
    drzwiach to nie będę się zachowywał jak Bandera.

    Przykład żeś sobie znalazł...
    Zdejmowanie butów w gościach, czy też wymuszanie tego, to największe wieśniarstwo i
    pozostałość chłopstwa w Polsce.
    No ale cóż "i ja z chłopa, i ty z chłopa sami swoi Polska szopa".
    Buty to integralny, a nawet jeden z najważniejszych elementów stroju. Nawet ruscy
    sobie z tym poradzili, wymyślając kalosze noszone NA butach. I książęta je nosili.

    Ogólnie to ci twoi białorusini i ukraińcy w suwach to żadni białorusini czy ukraińcy
    tylko zapewne najzwyczajniejsze ruskie.
    Chcesz kupić ukraiński paszport? Drugi dla bąbelka.
    Potem idziesz do pięciu banków i z każdego masz 500+ - razem 2500+.