eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiskasowali mi dostęp do INGOnLine › Re: skasowali mi dostęp do INGOnLine
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Bartosz" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: skasowali mi dostęp do INGOnLine
    Date: Tue, 22 Apr 2003 11:58:28 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <b833o0$771$1@inews.gazeta.pl>
    References: <b7qqvi$os1$1@nemesis.news.tpi.pl> <b7r1ln$b7r$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-3793.wroclaw.dialog.net.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1051005505 7393 62.87.140.209 (22 Apr 2003 09:58:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Apr 2003 09:58:25 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-User: bartoldzik
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:237448
    [ ukryj nagłówki ]

    > zaczynając od podstaw :
    > po jakiego grzyba komuś 2 konta standard (za każde trzeba płacić) a w
    > efekcie nie dostajemy nic dodatkowego - poprostu bezsensowne było
    > otwieranie czegos takiego
    >
    > po drugie pewnie podpisałeś żeby Ci zamknęli INGOnline - oni to
    standardowo
    > wpychają każdemu do podpisania - jeśli tylko słyszą że chcesz zamykać
    jakieś
    > konto - trzeba było czytać uważnie co podpisujesz
    >
    > po trzecie - po starych i nowych zmianach (płatne przelewy, 6 zł
    > comiesięcznie, brak drukowanych potwierdzeń przelewów) to konto w BSK i
    tak
    > nie ma już większego sensu - prościej zamknąć oba i zostawic sobie tylko
    > karty przedpłacone + dostęp INGOnline - i to tylko pod warunkiem że masz
    > blisko do bankomatu BSK
    >
    > ps. ta załoga z Kalwaryjskiej w Krakowie jest tak średnio zorientowana w
    > ofercie BSK - ja już 2 razy naciąłem się na to, że poważnie traktowałem to
    > co mówią i okazywało się później że nie do końca wiedzą co mówią
    > na przyszłość przed jakimkolwiek kontaktem z nimi polecam najpierw
    > przeczytać sobie ichnią ofertę - można uniknąć rozczarowań
    >
    >
    Ja zamykalem w zeszlym tygodniu konto w ING i tez odcieli mi dostep do ING
    Online. Byc moze teraz to automat. Nic nie popisywalem oprocz protokolu
    zdanie karty i wniosku o zamkniecie konta. Tam nie bylo mowy o zamykaniu
    dostepu Online.



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 22.04.03 10:05 Dave

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1