eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiskasowali mi dostęp do INGOnLine › Re: skasowali mi dostęp do INGOnLine
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "olo" <k...@t...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: skasowali mi dostęp do INGOnLine
    Date: Sat, 19 Apr 2003 10:37:16 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 37
    Message-ID: <b7r1ln$b7r$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <b7qqvi$os1$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Reply-To: "olo" <k...@t...usunto.pl>
    NNTP-Posting-Host: pi98.krakow.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1050741239 11515 217.97.123.98 (19 Apr 2003 08:33:59
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 19 Apr 2003 08:33:59 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:237197
    [ ukryj nagłówki ]

    > Tak bez uprzedzenia i żadnego powodu. W poniedziałek zamknąłem jedno z
    dwóch
    > kont standard. Pozostało jeszcze drugie konto standard oraz konto OKO i
    > karty przedpłacone. Natomiast w czwartek upoważniłem żonę do konta i
    > podejrzewam, że to mogło być powodem skasowania dostępu. Tylko dlaczego
    nikt
    > mi nic nie powiedział. Dla mnie funkcjonalność ING bez dostępu online jest
    > zerowa - oprocentowanie 0,25% dodatkowo od maja każdy przelew zlecony w
    > internecie 1 zł, nawet, gdybym chciał zmienić na konto za 14 zł to i tak
    > nei mogę im zagwarantować stałych wpływów.
    >
    > Chyba się z stamtąd wyniosę we wtorek i zmienię posiadane Ekonto w Lukasie
    > na EkontoPro.


    zaczynając od podstaw :
    po jakiego grzyba komuś 2 konta standard (za każde trzeba płacić) a w
    efekcie nie dostajemy nic dodatkowego - poprostu bezsensowne było
    otwieranie czegos takiego

    po drugie pewnie podpisałeś żeby Ci zamknęli INGOnline - oni to standardowo
    wpychają każdemu do podpisania - jeśli tylko słyszą że chcesz zamykać jakieś
    konto - trzeba było czytać uważnie co podpisujesz

    po trzecie - po starych i nowych zmianach (płatne przelewy, 6 zł
    comiesięcznie, brak drukowanych potwierdzeń przelewów) to konto w BSK i tak
    nie ma już większego sensu - prościej zamknąć oba i zostawic sobie tylko
    karty przedpłacone + dostęp INGOnline - i to tylko pod warunkiem że masz
    blisko do bankomatu BSK

    ps. ta załoga z Kalwaryjskiej w Krakowie jest tak średnio zorientowana w
    ofercie BSK - ja już 2 razy naciąłem się na to, że poważnie traktowałem to
    co mówią i okazywało się później że nie do końca wiedzą co mówią
    na przyszłość przed jakimkolwiek kontaktem z nimi polecam najpierw
    przeczytać sobie ichnią ofertę - można uniknąć rozczarowań


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1