    From: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <a...@s...in.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: problemy ze strona Inteligo
    Date: Wed, 13 Feb 2002 11:46:36 +0100
    Sender: A...@p...dhcp.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "Coralgor" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:Xns91B4700302B92coralgor@213.25.200.9...

    > byc moze i masz racje. ale...
    > ale taka sytuacja trwa od dawna. Slimaczacy sie mocno lukas sie poprawil,
    > mbank chodzi tez calkiem ok. Inne stronki bez zastrzezen. A w inteligo
    > przelewu jak nie zrobilem tak nie nie zrobilem.
    To moze swiadczyc np. o permanentnej niewydolnosci lacza a nie niewydolnosci
    banku. Ja korzystajac na przestrzeni ostatnich paru miesiecy z trzech
    roznych
    metod dostepu do internetu (tele2, tpsa/dialup, teraz neostrada) nie mialem
    ani
    razu klopotow nawet podobnych do opisywanych przez ciebie...

    > Probuje dalej.
    > Ale providera nie tak latwo zmienic.... niestety.
    Fakt

    > Troche latwiej bank, choc i tak inteligo jest dal mnie najtanszym
    > rozwiazaniem - dla jednoosobowej DG.
    Nie ukrywam ze owszem, to jeszcze zalezy od aktywnosci, a na
    pewno jestem z najwygodniejszych... Zaprzyjazniona ze mna osoba
    majac dosc rachunku w pewnym banku typu mc-bank (o ktorym
    regularnie jest tu glosno) najprawdopodobniej zalozy firmowy w
    inteligo.

    > pomysle jeszcze.... Troche mnie jednak nie przekonuje odpowiedz ze wina
    > providera, bo dlaczego akurat padlo an inteligo i to niemal od zawsze?
    A dlaczego nie ? Dopiero dokladniejsza analiza routingu, ilosci gubionych
    pakietow, itp moglaby cos wykazac

    > Tropie dalej....
    Powodzenia

    > Pozdrawiam
    Wzajemnie

    > PS. wlasnie 5 raz podaje ten sam nr z karty kodow, heh odruchowo juz 2
    > kolejne zdrapalem :)

    Hm. Podejrzewam ze moze byc to irytujace...