eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiproblemy ze strona Inteligo › Re: problemy ze strona Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Coralgor <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: problemy ze strona Inteligo
    Date: Wed, 13 Feb 2002 10:02:24 +0000 (UTC)
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <X...@2...25.200.9>
    References: <X...@2...25.200.9> <a4c7sb$fdt$1@news.tpi.pl>
    <a4c9gg$tc8$1@termit.pnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: administracja.k.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1013594544 18785 212.244.97.219 (13 Feb 2002 10:02:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Feb 2002 10:02:24 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/4.06.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:162711
    [ ukryj nagłówki ]

    "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <a...@s...in.pl> wrote in
    news:a4c9gg$tc8$1@termit.pnet.pl:

    > Użytkownik "Jarosław Madej" <m...@p...edu.pl> napisał w wiadomości
    > news:a4c7sb$fdt$1@news.tpi.pl...
    >
    >> Potwierdzam. Polaczenie jest TRAGICZNE. Jestem uzytkownikiem zaledwie
    >> od dwoch tygodni, ale jednoczesnie uzywam PEKAO SA i mBank. Wszystko
    >> jest OK. Dzisiaj pol dnia nie moge wyslac przelewu. Jak tak dalej
    >> pojdzie to podziekuje Inteligo.
    >
    > Podziekuj swojemu operatorowi internetu. To ze w danym fragmencie
    > infrastruktury
    > kogolwiek po drodze do serwera banku wystapila awaria lub przeciazenie
    > nie jest
    > wina banku... Za parenascie dni mozesz miec pecha i podobne problemy z
    > wejsciem
    > do np. mBanku a nie miec zadnych problemow z wejsciem do pozostalych...
    >
    byc moze i masz racje. ale...
    ale taka sytuacja trwa od dawna. Slimaczacy sie mocno lukas sie poprawil,
    mbank chodzi tez calkiem ok. Inne stronki bez zastrzezen. A w inteligo
    przelewu jak nie zrobilem tak nie nie zrobilem. Probuje dalej.
    Ale providera nie tak latwo zmienic.... niestety.
    Troche latwiej bank, choc i tak inteligo jest dal mnie najtanszym
    rozwiazaniem - dla jednoosobowej DG.
    pomysle jeszcze.... Troche mnie jednak nie przekonuje odpowiedz ze wina
    providera, bo dlaczego akurat padlo an inteligo i to niemal od zawsze?
    Tropie dalej....

    Pozdrawiam

    PS. wlasnie 5 raz podaje ten sam nr z karty kodow, heh odruchowo juz 2
    kolejne zdrapalem :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1