  • 1. Data: 2005-05-14 00:24:30
    Temat: Re: poprawa w VW!!!
    Od: "Piotr " <p...@N...gazeta.pl>

    Peet <j...@t...pbz> napisał(a):

> [...]

    Nie zgadzam sie z tym, że nastąpiła poprawa obsługi. Konto mam już założone
    od miesiąca, a karty jeszcze nie otrzymałem. Dzwoniłem i stale słyszałem, że
    karta została już wyprudukowana i powinna "w tym tygodniu dojść". Takie
    odpowiedzi dostawałem co tydzień. Wreszcie się wkurzyłem, kazałem połączyć z
    osobą, która podpisała akceptacje umowy o karte płatniczą. Oczywiście
    konsultantka nic ie wiedziała, albo powiedzieć nie chciała. Pyatam się kiedy
    karta została wysłana, a ona mi coś o wyprodukowaniu wciska. Wreszcie się
    wkurzyłem i powiedziałem, że zaraz zrezygnuje z konta i tyle. Wtedy kobieta
    powiedziała, że karta dojdzie napewno w poniedz lub wtorek. Pewnie pobiegła
    ją dopiero wysłać. Z tego co odczułem karta wogóle nie została wysłana,
    normalna kpina. Pieniądze na koncie a nie mogę ich wybrać, a w regulaminie
    pisze, że mają na wysłanie 2 tyg, a minął miesiąc. Czy komuś też tak się
    zdarzyło. Czy można jakoś walczyć z takim podejściem do klienta, może złozyć
    reklamację. Co radzicie

  • 2. Data: 2005-05-14 08:39:59
    Od: a...@o...pl

    > Czy komuś też tak się
    > zdarzyło. Czy można jakoś walczyć z takim podejściem do klienta, może złozyć
    > reklamację. Co radzicie
    >
    > --
    Podobnie miałam przy zakładaniu konta wszystko razem trwało ponad miesiąc albo
    dużej juz mi sie odechciewało i chciałam zrezygnowac. Jednak nie jest tak źle z
    VW. Jak po kilku miesiącach zgubiłam karte, po wysłaniu prośby o wydanie nowej
    karty faksem dostałem nową po tygodniu i jeszcze pani dzwoniła czy moze pobrac
    30 zl z konta plus (bo wycofałam wszystkie pieniadze z direct po zgubieniu karty
    i nie ma pieniedzy na koncie na oplate).

  • 3. Data: 2005-05-14 08:54:21
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    a...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > 30 zl z konta plus (bo wycofałam wszystkie pieniadze z direct po zgubieniu karty
    > i nie ma pieniedzy na koncie na oplate).

    Po zgubieniu karty należy ją natychmiast ZASTRZEC, a nie zerować konto
    do którego jest podpięta.

  • 4. Data: 2005-05-14 09:37:13
    Od: a...@o...pl

    > Po zgubieniu karty należy ją natychmiast ZASTRZEC, a nie zerować konto
    > do którego jest podpięta.
    To oczywiste dlatego nie wspominałam o tej czynności. Ale rzeczywiście mógłby
    sie ktos zasugerować i czyscic konto a nie zastrzegac,
    Dzięki z czujność.

  • 5. Data: 2005-05-14 09:51:14
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    a...@o...pl napisał(a):

    > To oczywiste dlatego nie wspominałam o tej czynności. Ale rzeczywiście mógłby
    > sie ktos zasugerować i czyscic konto a nie zastrzegac,
    > Dzięki z czujność.

    ...a jak się zastrzeże, to nie ma potrzeby zerowania :-)

  • 6. Data: 2005-05-14 13:12:30
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    a...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > 30 zl z konta plus (bo wycofałam wszystkie pieniadze z direct po zgubieniu karty
    > i nie ma pieniedzy na koncie na oplate).

    Fajny jest kontekst tej wypowiedzi. Jak dobrze się wczytać to wygląda na
    to, że dostałeś kartę *faksem* :)))

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098