  • Data: 2002-12-30 09:50:26
    Temat: Re: podwojny SMS z inteligo
    Od: "Kazimierz Trzaskowski" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zdaze mi sie dostac podwojnego SMS'a mysle ze okolo
    > raz na miesiac (mam wrazenie ze dosc czesto uzywam karty),
    > nie wiem gdzie sie pojawia podwojenia, w kazdym razie pieniazki schodza
    tylko
    > raz. :-)
    Mnie sie to niestety, zdarza za kazdym razem chyba od miesiaca. Pierwszy raz
    pomyslalem, ze dwa razy sciagneli mi z konta te sama kwote, ale na szczescie
    NIE.
    Teraz juz nie sprawdzam, bo sie przyzwyczilem. Ale chyba cos jest nie tak z
    tym sysetemem - dwa SMS-y, to przeciez jeden calkiem niepotrzebny i jakies
    tam pieniadze wyrzucone w bloto. Lepiej byloby gdyby Inteligo jednak wrocilo
    do dawnego systemu - jedna operacja, to tylko jeden SMS.
    --

    Kazimierz Trzaskowski
    a...@p...onet.pl