-
Date: Wed, 29 Feb 2012 19:41:27 +0100
From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; pl-PL; rv:1.9.2.24) Gecko/20111101
SUSE/3.1.16 Thunderbird/3.1.16
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: podwójna niekompetencja w Millenium
References: <4f4e1596$1@news.home.net.pl> <jil9u3$97v$1@news.task.gda.pl>
<4f4e3615$1@news.home.net.pl> <8...@a...kjonca>
<4f4e6a24$1@news.home.net.pl> <8...@a...kjonca>
In-Reply-To: <8...@a...kjonca>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 91.206.96.25
Message-ID: <4f4e715c$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1330540892 91.206.96.25 (29 Feb 2012 19:41:32 +0100)
Organization: home.pl news server
Lines: 26
X-Authenticated-User: a...@p...pl
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home
.net.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:567894
[ ukryj nagłówki ]W dniu 29.02.2012 19:18, Kamil Jońca pisze:
>> Zgadzam się, że statystycznie procedura może dawać właściwe wyniki,
>> ale zawsze powinna być pozostawiona opcja naruszenia procedury kiedy
>> ta trafi na "błąd statystyczny".
> Po co? Myślisz, że koszty obsłużenia tego błędu, będą niższe niż
> zyski[1]?
> KJ
> [1] -statystycznie oczywiście.
Twierdzę, że koszta byłby pomijalne (wymagałoby to jednej kompetentnej
osoby na setki bezmyślnych dronów) a zysk ogromny - zwłaszcza w
przypadkach wcześniejszego wprowadzenia klienta w błąd przez pracownika
banku!
Jakbym się od razu natknął na tę barierę bo przekazaniu "panience z
okienka" informacji - pal ich licho. Nawet jeśli byłby to jeszcze
większy idiotyzm, np. "dla skorzystania z tej oferty klient musi być w
krawacie" ;)
Ale jeśli po przejściu całej procedury i poniesieniu pewnych kosztów nie
mają procedury (ha!) naprawienia błędu ich pracownika poprzez opcję
dodatkowej analizy i odstąpienia od czysto formalnego ograniczenia, to
tracą wizerunkowo i tracą na poniesionych już przez siebie kosztach
(rzeczoznawca może być etatowy, ale i tak zawrócenie mu głowy po
próżnicy to strata dla banku).
Następne wpisy z tego wątku
- 02.03.12 07:52 xbartx
Najnowsze wątki z tej grupy
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Re: Prawo móżdżek...
- frankowicze odcinek NNN
- O wisienkach
- zysk NBP
- Dostałem nową kartę
- Velobank -- KK Mastercard
Najnowsze wątki
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-07 Chess
- 2024-05-07 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-06 Re: Prawo móżdżek...
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-25 O wisienkach
- 2024-04-25 zysk NBP
- 2024-04-23 Dostałem nową kartę
- 2024-04-22 Velobank -- KK Mastercard