eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipłatność kartą Re: płatność kartą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: płatność kartą
    Date: Sat, 12 Feb 2005 11:39:56 -0600
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 46
    Message-ID: <culf1m$238$1@inews.gazeta.pl>
    References: <cuj41i$rn4$1@atlantis.news.tpi.pl> <cuj4qt$jef$1@news.onet.pl>
    <cukln6$rq7$1@news.elsat.net.pl> <cuklsn$mo1$2@atlantis.news.tpi.pl>
    <cul20s$dhg$1@inews.gazeta.pl> <culgpv$u9f$1@news.elsat.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: umsldial-041.umsl.edu
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1108230007 2152 134.124.144.41 (12 Feb 2005 17:40:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 12 Feb 2005 17:40:07 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <culgpv$u9f$1@news.elsat.net.pl>
    X-Accept-Language: en-us, en
    X-User: witek7205
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.9 (Windows/20041103)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:336865
    [ ukryj nagłówki ]

    Wojciech Nawara wrote:
    > witek napisał(a):
    >
    >> W banku
    >
    >
    > No ludzie. Jak w banku?
    W
    > Klient zgodził się na płatność daną kartą o danej kwocie danego dnia?
    > Zgodził się.

    To ze sie zgodzil nie oznacza, ze nie moze reklamowac transakcji. Skoro
    wierzyciel nie ma pieniedzy na koncie, to transakcja nie jest skonczona.


    >
    > Transakcja była? Była. Więc co tu reklamować w banku? Chyba oczywiste
    > jest, że winny jest operator i u niego należy reklamować.

    Operator nie jest centrum kart i czekow.


    > Płatnośc pobrał i to JEGO problemem jest odnalezienie się we WŁASNEJ
    > księgowości.

    Tak właśnie sądzę, że to tak się skończy. Ale to nie mój problem.
    Skoro operator twierdzi, ze pieniadze na jego konto nie dotarly, to
    skladam reklamacje w moim banku. Przeciez nie u operatora.




    > Szukanie środków w systemie operatora nie leży w gestii banku.
    Szukanie środków w systemie operatora nie leży w gestii klienta.



    >
    > Dopiero następnym krokiem (gdy pierwszy nie wypali i wierzyciel uparcie
    > twierdzi, że pieniędzy nie dostał i obciążenie karty zgodnie z
    > upoważnieniem od klienta się nie odbyło) może być reklamacja do banku...

    No to przecież o tym mówię.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1