    From: neoniusz <n...@j...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: optima - dawno nie bylo
    Date: Wed, 11 Jan 2012 23:53:30 +0100

    W dniu 11.01.2012 23:08, Damian News pisze:

    > U mnie to samo.
    > Dzieje się tak przy dłuższych wyciągach, więcej niż 10 stron (kilka
    > plików pdf).
    > W pierwszym pliku - pierwszych 10 stron jest wszystko OK, problem jest
    > od drugiego pliku 11 strona.
    > Po prostu maja skopane generowanie wyciagów pdf.
    > Na 11 stronie kwota operacji -1042,10 saldo -1040,58 do obliczeń jest
    > brane saldo otwarcia z 1 strony 1,52 a nie ostatnia pozycja z 10 strony
    > 1054,20 (1054,20-1042,1=12,1 i wtedy było by OK)
    >
    > Przynajmniej u mnie tak to wygląda.
> [...]

    U mnie na 11 stronie jest saldo, ktore jest pobrane z pierwszej pozycji
    (a nie z ostatniej, tak jak powinno byc) na 10 stronie. Na nastepnych
    (21, 31, 41 itd.) juz wszystko jeszcze bardziej sie rozlatuje i nie gra
    z niczym saldo.

    Pomijam juz fakt, ze odsetki sa czesto naliczane wieczorem i wtedy
    odnawiaja sie lokaty. Np. terzaz 2h temu mialem juz lokaty z data
    zalozenia 12.01.2012. Jak w takiej sytuacji robilem przelew, to kasa
    niby wychodzila, ale na wyciagu saldo jest ujemne, bo odsetki niby
    faktycznie sie pojawiaja nastepnego dnia. Co za kretyn to wdrazal...