  • Data: 2003-03-06 08:29:12
    Temat: Re: "odbiorca zaufany" w Millenet
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek Frabinski"
    > BTW, prz okazji odgrzebania karty przetestowalem miniwyciag w
    > bankomacie ... i dalem millennium zarobic 1,5zł :/
    > Kurcze, przez mysl mi by nie przeszlo, ze za taka operace mozna tyle
    > kasowac.

    tylko nie pros o wydruk salda w oddziale (3 zl) albo miniwyciag w oddziale
    (4 zl)
    im samym wstyd za takie prowizje i pisza klientowi na karteczce

    A ile ja dalem millennium zarobic za przetestowanie przelewu zagranicznego z
    millenetu do Fortisa - az boje sie powiedziec.
    Na razie sie wstrzymam bo może się tylko pomylili (czekam na wyjasnienie
    skad wytrzasneli taka prowizje bo na www nie znalazlem).
    *** blad ***