  • Data: 2003-03-06 10:17:23
    Temat: Re: "odbiorca zaufany" w Millenet
    Od: Bartol Partol <b...@p...c> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik JaKi napisał:

    > ponoc nie

    Mozna. Poszedlem do banku i podpisalem umowe. Wychodzac chcialem
    wygenerowac haslo2, ale bankomat nie dal. Wrocilem do oddzialu i
    spytalem o co chodzi. Wtedy dysponentka, u ktorej podpisywalem umowe
    poprosila druga dysponentke, zeby cos tam zrobila w swoim komputerku.
    Wyszedlem z oddzialu i dostalem haslo2 w bankomacie.

    Potem jak sie pierwszy raz logowalem w millenecie, to najpierw poprosil
    mnie o zmiane hasla1, zaraz potem o zmiane hasla2, a potem moglem juz
    zobaczyc co i jak.

    Bartol