  • Data: 2003-03-06 07:52:54
    Temat: Re: "odbiorca zaufany" w Millenet
    Od: "JaKi" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:23td6vocfb1vj3mt0s61cvgm601t7e9elq@4ax.com...

    > WOW, to mi nawet za druga proba, bez dzwonienia udalo sie zalogowac.
    > Moze to dlatego, ze po koperte musialem sie zglosci nastepnego dnia po
    > podpsianiu umowy, bo sami od rwqzu nie mgli aktywowac.

    Bez problemu po przyjsciu do domq sie zalogowalem ;)

    > Njapierw jakis blad DE1 ale potem juz dziala. Tup, tup do bankomatu,
    > po ponownym zalogowaniu zaulwazyl, ze mam juz haslo2 i kazal zmienic.
    > Tylko procedura troche pokrecona. Czy mozna wygenerowac haslo2 jeszcze
    > przed pierwszym logowaniem ?

    ponoc nie

    > No i dobrzem ze znalazlem PIN do nigdy nieuzywanej karty.
    > Ciekawe jak rozwiaza problem klientow bez VE. Probowal ktos generowac
    > haslo z amexa albo VC/VG ?

    Z informacji od MillePana wynika ze nie przewiduja takiej mozliwosci - tylko
    na VE (w zwiazku z tym zamowilem ja sobie - zaluje ze nie zrobilem tego
    wczesniej kiedy dawali ja za free :))

    > BTW, prz okazji odgrzebania karty przetestowalem miniwyciag w
    > bankomacie ... i dalem millennium zarobic 1,5zł :/
    > Kurcze, przez mysl mi by nie przeszlo, ze za taka operace mozna tyle
    > kasowac.

    No tu masz operacje, a w BZWBK za o ze Ci wypluje saldo tez placisz :)

    --
    JaKi