    From: Piotr Gralak <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: obniżenie marży w KB
    Date: Sun, 22 Apr 2007 13:48:27 +0100

    Sierp napisał(a):

    > w porzadku, ale nazywanie jej "złodziejską" to (semantyczne ;-)
    > nadużycie
    > Byla taka, jakie byly na tamten okres wszystkie

    A tu pełna zgoda. I to klient ma straszak w postaci możliwości
    wypowiedzenia umowy. Ja zaczynałem od marży 2,95 w CHFach 4 lata temu,
    rok temu na mój wniosek bank zgodził się na obniżenie marży do 1,79, co
    pozwolilo mi zniwelować skutki wzrostu Liboru. Dodatkowo solidne
    wzmocnienie złotówki spowodowało bardzo miłe oszczędności. Ale czy przy
    dzisiejszym kursie CHF i niewielkiej różnicy w oprocentowaniu i
    uwzględniając spread odważyłbym się teraz wziąć kredyt w CHF to nie wiem :)

    PG