  • Data: 2004-06-19 21:51:28
    Temat: Re: nieprawidlowe nazwisko - final
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Glenn napisała:

    > Chamstwem można wszystkie dyskusje skończyć jak widać.

    Chamstwem??? Czyżbyś miała monopol na tego typu sformułowania?
    Ja tylko sparafrazowałem Twoje słowa, nie użyłem ich dosłownie,
    gdybym napisał dokładnie:
    "Jak też ten Twój biedny chłopak/mąż/konkuben z Tobą wytrzymuje"
    nie omieszkałbym użyć cydzysłowu,
    ba, jeśli sobie życzysz, nawet źródło
    podałbym w przypisach ;-PPP
    Więc jak, rościsz sobie prawa autorskie,
    czy raczej wyszła na wierzch mentalność Kalego
    i 'wysublimowany dowcip' stał się 'chamstwem' zmieniwszy autora?

    A do 'dyskusji', jeśli bombardowanie każdego oponenta
    wciąż jednym i tym samym argumentem, odmienianym przez
    wszystkie przypadki, choć niezbyt trafionym, nazywasz dyskusją,
    to Amra miał rację, czas już był najwyższy, aby ją zakończyć.

    pzdr, St.

    ps.
    wybacz, nie pociągnę dalej tego wątku
    i mam nadzieję, że przynajmniej w tym się zgadzamy.