  • Data: 2007-01-23 10:19:28
    Temat: Re: nieduża inwestycja
    Od: "Ryszard Ochudzki" <j...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    > wszystko zalezy od tego jak dlugi horyzont inwestycyjny przewidujesz

    No tak, zapomniałem podać , okres króciutki, bo tylko na rok chciałbym
    zamrozić,
    Długoterminowo to chciałbym cos takiego,zeby wpłacac po 150 zł miesięcznie
    przez 20 lat np.

    > polecam SFI w mBanku lub Multibanku, nie zaplacisz prowizji przy zakupie
    > j.u., nie ma tam jednak Arki

    No własnie, ta Arka za mną chodzi
    ..;-(

    > i zastanow sie czy warto inwestowac wszystko w FA?

    nie, nie, na pewno nie wszystko w akcyjny, tym bardziej że profil klienta
    mi wyszedł zrównoważony ;-)

    > podziel kase na kilka funduszy, czesc w FA np. DWS lub Skarbiec, a reszte
    > w zrownowazone np. PZU oraz FSW (polecam AIG), to co zostanie wplacasz do
    > FRP np. DWS lub AIG

    Dzięki za pomoc