  • Data: 2004-03-01 20:19:22
    Temat: Re: nie można się zalogować do mbanku (!)
    Od: "EmBa" <e...@u...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kovalek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1078163939.485718@news.mm.pl...

    > Użytkownik "shado" <shado@///wytnijbadziewie\\\@pf.pl> napisał w
    wiadomości
    > Kolezka Krzysztof Ciepłucha <kris@nie@spamuj@home.pl> pod wplywem
    > natchnienia popelnil co nastepuje:

    > to jeszcze nic
    > mi dzis nie autoryzowlo karty na BP i musialem dzownic po kobiete zeby mi
    > kase przywiozla
    > jak dla mnie mbank- 1 zolta kartka
    >
    > No ja tez ostatnio mialem problem, gdy w sklepie placac karta mBanku
    > dostalem odmowe. Na szczescie z karta Inteligo nie bylo takich problemow.
> [...]

    KRAKÓW Geant ok. godz. 18:00
    Wszystkie bankomaty (EURONET, ING, EUROBANK) odrzucają transakcję kartą
    mBanku - "Nie można skontaktować się z serwerem" !!! Z kartą LUKAS'a też
    dzieje się to samo w bankomacie EURONET-u (nie wspomne o stronie Lukasa,
    która leży i kwiczy). Dodatkowo nie można korzystać z terminali POS w
    kasach - Jakiś czarny poniedziałek :-(