  • Data: 2018-01-15 23:30:58
    Temat: Re: napad na konwój
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-15 o 23:07, PiteR pisze:

    > o dziadowstwo przy przewozie kasy. Szkoda, że rowerami nie jeżdzą.

    Jak jeździłam kiedyś z koleżanką do banku po pieniądze na wyplaty w
    dużym instytucie to przyjeżdał po nas taksówkarz (miał umowę), a
    ochroniarzem był taki jeden stary, schorowany pan, który nawet pukawki
    nie miał.
    Nartomiast taka jedna koleżanka z podstawówki jeżdzila do banku sama,
    autobusem-po pieniądze na wyplaty dla pracowników jednego ważnego
    Pałacu, az ja wreszcie jacyś złodzieje okradli z tych pieniędzy. O
    szczegóły jej nie pytalam, ale wiem, że konsekwencji nie poniosła.

    --
    animka