  • Data: 2003-07-08 12:08:28
    Temat: Re: nagrywarki rozmow telefonicznych
    Od: "neuron" <n...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak napisze "spam" to już mysli, że wszystko ok.

    Kupuje gazete - place nieraz po 8-10 zl . A polowa tej gazety to reklamy .
    Media byly sa i beda nosnikiem tresci handlowych - albo nie bedzie ich
    wcale .
    Rozumiem ze mozna dostac k... wicy jesli dostaje sie na skrzynke email 20
    niechcianych listow dziennie albo gdy na liscie dyskusyjnej na 100 postow 90
    jest nosnikiem reklam i to niezwiazanych z tematem . Ale ludzie - bez
    przesady .
    Niekturym wydaje sie ze skoro placa te 4 zlote za godzine polaczenia z
    internetem to
    maja prawo rzadac aby wszystko wygladalo po ich mysli . Niestety tak nie
    jest - to
    firmy - i te potezne jak i te malutkie jak moja sa motorem rozwoju sieci .
    Gdyby nie
    ich czyli nasz szmal to nie byloby tresci reklamowych bo nie byloby usnetu
    :)

    Jest to grupa o bankowosci - mam wiec prawo przypuszczac ze zagladaja tu np.
    informatycy
    z bankow , a oni - co wiem z wlasnego doswiadczenia - moga byc
    zainteresowani tym co
    oferuje . Nie sprzedaje przeciez wycieczek na karaiby :) .

    Tak wiec troche tolerancji - nie interesuje Cie - nie czytaj . Są tacy
    ktorych to interesuje - co widze po odwiedzinach na stronie .
    pzdr Wojtek
    www.neuron.zipnet.com.pl