    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank - pożegnanie
    Date: Sat, 9 May 2015 10:39:35 +0000 (UTC)

    Użytkownik m m...@g...com ...

    > No nie dałem rady się przystosować do nowego interfejsu. Myślałem że
    > może z czasem się przyzwyczaję - nie przyzwyczaiłem się :(. Kiedy któryś
    > raz przez dobrych kilka minut szukałem interfejsie doładowania komórek -
    > stwierdziłem że się wynoszę do Inteligo (jestem w trakcie).
    >
    > No i teraz ciekaw jestem - jak wielu grupowiczów zrobiło to samo? Czy
    > jestem w mainstreamie czy raczej wyjątkiem?
    >
    > A może są jakieś słuchy o tym że mieliby przywrócić stary UI?

    Ja powiem tak: uwazam, ze nowy interfejs jest gorszy od poprzedniego.
    Jest mniej intuicyjny, propokuje głupie błedy typu zmiana rachunku z
    ktorego chcemy zrobic przelew itp.
    Ale ja sie nie przeniose bo ma tez swoje plusy np. bardzo fajne filtrowanie
    historii konta.
    Poza tym nie łudze sie ze ktos ma taki wspaniały interfejs jak mbank miał
    przez nascie lat i za chwile tez go nie zmieni na fejsbukową kaszkę.