eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej › Re: [mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej
  • Data: 2020-12-16 10:05:55
    Temat: Re: [mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-12-10 o 12:11, _Master_ pisze:
    > Po co tyle bić piany.
    >
    > Rozłożenie autoryzacji na 2 różne urzadzenia (u mnie win8.1 + android)
    > zawsze jest lepsze niż jakieś apki na Androidzie + smsy na androidzie.
    >
    > TU NIE MA DYSKUSJI. Oczywiście zawsze znajdzie się użytkownik DEBIL co
    > sobie coś zainstaluje. Na to nikt nic nie poradzi.
    >
    > A swoją drogą mocno się zastanawiam czy w ogóle nie powrócić do Symbiana
    > czy WinMobile.
    > Do tego można mieć jakiś Androidowy tablet jak już ktoś musi bo się
    > udusi ;-)

    Dlaczego zakładasz, że większymi środkami (takimi, którymi
    ktoś by się zainteresował) dysponują jacyś ignoranci czy debile?
    Czy masz jakieś dane statystyczne, które by to potwierdzały
    czy opierasz się tylko na jakichś medialnych doniesieniach, ze
    ktoś tam kliknął w coś i mu zabrali kilkaset tysięcy?
    Czy może obracasz się wśród takich osób i stąd wrażenie?

    Znam osoby, które nie rozumieją zasad funkcjonowania
    rachunku w banku (zapisu środków) i wydaje im się, że
    jak nie mają dostępu elektronicznego (i ze wszystkim biegają
    fizycznie do oddziału z formularzami i płacą za to) to ich środki leżą
    w jakiejś szufladce w skarbcu i są niezagrożone.
    Oczywiście jak nie ma dostępu innego, to jest łatwiej reklamować
    ubytki, ale nie zmienia to faktu, że jak jest kasa, to i chętny się
    znajdzie.

    Ale czy statystycznie ludzie są aż tak nierozsądni, że nie dbają o swoje
    pieniądze?