eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej › Re: [mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej
  • Data: 2020-12-16 17:13:05
    Temat: Re: [mbank] 36 złotych rocznie za nieużywanie appki mobilnej
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-12-16 o 12:49, witrak() pisze:

    > W zasadzie tak, ale niektórzy spędzali całe dnie a często i nocki przy Odrze...

    Do Odry to miałem tylko dostęp w formie usługi - dostarczam program, kto
    inny go puszcza, odbieram wyniki.
    Ale Merę-400 to już w pewnym sensie 'używałem' bo dostawałem klucz do
    pokoju w którym była i mogłem godzinami pracować (robiłem dyplom). Przy
    tej okazji wygenerowałem sobie tabele indukcyjności cewek w funkcji
    średnicy wewnętrznej, średnicy drutu, liczby zwoi i długości. Wydaje mi
    się, że kilka lat temu robiąc porządki wyrzuciłem je na makulaturę.

    Jeśli uznać to za 'używanie' to przesuwa mi się mój początek używania
    komputerów do roku 82. To już niedługo będzie "czterdzieści lat
    minęło...." :)

    > I dobrze myślałeś, bo to jest prawie od zawsze - jak policzysz, że to prawie dwa
    pokolenia...

    No tak - teraz to mi się łezka z innego powodu zakręciła. Stary się
    człowiek robi :(
    P.G.