  • Data: 2009-03-03 14:21:58
    Temat: Re: marmurkowe 8%
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:49ad3976@news.home.net.pl...> atman pisze:

    > Dokładnie jak BFG jeden bank przyjmuje depozyty a nastepnie z innymi bankami
    > tworzą BFG....
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Krzysiek...

    Roznica polega na tym, ze BFG jest instytucja niezalezna od bankow, a
    na gwarancje zrzucaja sie wszystkie banki, niezalezne od siebie
    instytucje.

    W SKOK natomiast depozyty w ramach jedej grupy kapitalowej gwarantuje
    TUW nalezace do tej grupy kapitalowej.

    Sytuacja w bankach jest wiec teoretycznie duzo lepsza.

    Byloby identycznie gdyby np. Allianz Bank mial gwarantowane depozyty
    przez Allianz Ubezpieczenia...