  • Data: 2012-09-07 13:22:04
    Temat: Re: mBank - wiśnie dla harcerzy i harcerek
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    On 9/7/12 3:17 AM, assembea wrote:

    > Jesteś pewien tych ubezpieczeń? O ile pamiętam masz kartę z pierwszej, majowej (?)
    promocji. Ja mam z następnej, tej grouponowej:

    Po pierwsze pisze o ubezpieczeniach w VP (NNW, assistance) i ich sie nie
    chce pozbyc, a do wyboru jako karte "zmieniana" nie mam MC tylko Vise.

    w czasie wizyty w Aspiro pracownik ostrzegł mnie, że karta nie ma
    ubezpieczenia na wypadek kradzieży (tego, które gwarantuje, że fraud
    powyżej 150 euro zostanie pokryty przez bank). Przyznam, że dość mnie to
    martwi, zwłaszcza, że karta jest zbliżeniowa, i pewnie wkrótce się jej
    pozbędę.

    A po drugie odpowiedzialnosc powyzej 150 euro jest zagwarantowana
    ustawowo. Do 150 euro mozesz dokupic ubezpieczenie.

    Potwierdza to tylko fakt, ze w aspiro pracuja debile.

    "w kartach World nie zostało dodane bezpłatne ubezpieczenie Pakiet
    Bezpieczny MasterCard, nie oznacza to jednak pozbawienia Klientów
    dodatkowej ochrony wynikającej z ubezpieczenia. Poza standardowym
    zakresem ochrony, zgodnym z ustawą o elektronicznych instrumentach
    płatniczych, karta kredytowa MasterCard jest dodatkowo oraz bezpłatnie
    zabezpieczona poprzez zwiększenie odpowiedzialności Banku w przypadku
    utraty karty. Z chwila zgłoszenia utraty karty mBank przyjmuje w całości
    (czyli także poniżej 150 eur) odpowiedzialność za transakcje dokonane
    bez użycia numery PIN, bez zgody oraz wiedzy posiadacza karty."