  • Data: 2002-01-27 17:15:10
    Temat: Re: mBank: mam eMaxa, chce eKonto
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tako rzecze a...@a...com:

    > Wtedy dzwonisz i mowiesz ze chcesz eKonto i oni dosylaja ci tylko
    > umowe - a jesli dobrze pamietam korzystac mozesz od razu (w kazdym
    > razie nie musisz juz wysylac ksero itaie tam)

    Wszystko się zgadza, tyle tylko że nie przysyłająci już umowy (takową już
    podpisałeś) a tylko potwierdzenie otwarcia następnego rachunku. Niemniej
    jednak po telefonie i otwarciu rachunku możesz od razu bez ograniczeń z
    niego korzystać.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"
    Francois La Rochefoucauld