  • Data: 2002-02-22 20:47:23
    Temat: Re: mBank, a BZWBK
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Lichocki" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:a56ab2$tq4$1@pingwin.acn.pl...
    > Witam,
    > Z gory przepraszam, ze zacznam jescze raz ten sam temat. :)
    > Wczesniej sie pytalem o bank, dla studentki, o srednich dochdach.
    > W sumie najbardziej zachecono mnie na grupie do tych dwoch bankow. Ktory z
    > nich lepiej wybrac?

    Oba. Mówię poważnie. Kiedy przyjdzie jej wpłacić gotówkę, to wpadnie
    do oddziału BZWBK. A żeby wypłacić, to albo trafi na bankomat BZWBK,
    albo Euronetu i z któregoś konta wyciągnie. W BZWBK można trzymać
    nawet małą kwotę, bo bankomaty mają nominały od 10zł, więc da się
    wyjąć pieniądze nawet na bilet do domu.

    --
    Konrad J. Brywczyński
    Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.