  • Data: 2007-11-08 20:08:40
    Temat: Re: kursy walut - głupie pytanie :-)
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Slavekk"

    > Nie wiem jak z twoją pamięcią ale w archiwum są też zapewne moje
    > posty zeznajace dokładnie odwrotnie niż blad w sprawie VE Inteligo.
    > I tego się będę trzymał ;-)

    rok pozniej, w 2004, testowalem karty w bankomacie na Bali
    i indonezyjskie rupie Inteligo tez przeliczalo na USD po kursie
    sprzedazy dewiz z dnia księgowania - mogę przytoczyć liczby
    a zwykła karta PKO BP (czyli do pko-inteligo) miala
    kurs sprzedazy pieniedzy z dnia transakcji

    czyli identycznie jak rok wczesniej
    *** blad ***