  • Data: 2007-03-06 14:19:17
    Temat: Re: kupic mieszkanie
    Od: TMK <t...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gringo napisał(a):

    > ZMIANA WARUNKOW: ;)
    >
    > Kredyt na 45 lat!!! za okolo
    > PLN:1550zł/msc
    > albo CHF:1230zł/msc
    > Problem w tym ze to niestety Millennium - do tej pory nie mialem z nim
    > nic wspolnego ale widzialem kilka negatywnych opinii.

    Zarabiasz mniej więcej tyle co ja, ale na razie jesteście sami bez
    dzieci. Zastanów się czy planujecie je mieć, czy chcesz mieć samochód,
    wakacje i czy na pewno nie przez następne 45lat - czyli do końca życia :)
    Jak "dobrze" pójdzie, to do podanych rat doliczą dodatkowe
    ubezpieczenia/polisy etc + parę procent dodatkowej marży ze spreadu w
    CHF itd. Kredyt w CHF powoli będzie rósł (rosną stopy procent. w
    Szwajcarii, franek obecnie także w "dołku"), w PLN w sumie także
    (dodatkowo pewnie za parę lat przewalutują nas na euro - znów spread).

    Nie ma gotowej odpowiedzi, ja mając dzieci, jakieś jeździdełko i takie
    zarobki nie wezmę więcej kredytu, niż dającego ratę w okolicach
    800-900zł/mc.
    Podsumowując - na spokojnie i kalkulator w dłoń, licz wariant
    pesymistyczny, a w razie czego będzie tylko lepiej :)

    --
    Pozdrawiam, TMK