  • Data: 2003-01-01 18:45:38
    Temat: Re: kredytowki w PKOBP
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał:

    > On Wed, 1 Jan 2003 19:28:20 +0100, "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Dod. ubezpieczenie jest _dobrowolne_.

    > Biorac pod uwage ubezpieczenie bez gornego limitu, zagwarantowane
    > przez bank to jest to oferta warta uwagi.
    > W stosunku do kosztow Citka to ciagle taniej, choziaz ubezpieczenie o
    > troche gorszych parametrach. Ale to ciagle dopiero druga na rynku
    > karta kredytowa z tego typu ubezieczeiem.

    Niestety ;((

    > Produkt IMO nie jest super rewelacja ale na pewno jest interesujacy.
    > No i jedno to wybor karty dla nas w chwili obecnej a drugie to wplyw
    > pojawienia sie tego produktu na caly rynek

    Swieta prawda ;-))

    > Wprowadzenie sensownej KK ( i to z atrakcyjnym oprocentowaniem) przez
    > najwiekszego detaliste na pewno istotnie wlynie na wyglad rynku kart
    > kredytowych w Polsce.

    Mam nadzieje, ze z korzyscia dla nas wszystkich=klientow ;-) Np. citek w
    niemczech do konta z utrzymywanym saldem pow. 2500euro daje konto + _kk_ za
    free. Takich zmian oczekujemy na naszym rynku :D Oczywiscie jak juz citi
    nauczy sie zawierac i doreczac umowy do kk w odpowiedniej, wymaganej przez
    prawo formie ;-))

    --
    Pozdrawiam,
    Witek