    From: "BP" <a...@f...it>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt przy braku dochodów...
    Date: Sun, 15 Apr 2007 18:43:55 +0200

    > chodzi o to, że kupując coś siłą rzeczy spadają mi dochody bo inwestycje,
    > ale firma nadal się kręci, tzn. nie spada obrót, a wręcz rośnie...
    > Czy jest szansa, że w takiej sytuacji bank przychyli się do kredytu?
    >
    > pozdrawiam,
    Bank tego nie zrozumie. Bo pierwszy lepszy anality wyśle Cię na kurs
    księgowości informując Cię, że on niezna inwestycji co obniżają dochody, bo
    inwestycje powinieneś mieć po oddaniu na środkach trwałych i je
    amortyzaować. Chyba, że twoje "inwestycje" polegają na powiększaniu
    magazynu, wtedy dopiero kaplica bo Banki jak ognia boją się braku płynności.
    A tak może być skoro piszesz, że obroty rosną i robisz "inwestycje".
    Osobiście doradzam nie mów w Banku NIC o inwestycjach jeśli sa to inwestycje
    "do 3.500" i idą od razu w koszty, chyba że trafisz na kumatego który te
    rzeczy rozumie. Ale na to nie licz, jak bierzesz mizerny kredyt i nie jesteś
    znany w tym banku, to na hasło optymalizacja podatkowa szybko Cię spławią.
    --
    Bart Prokop * http://bart.prokop.name/