  • Data: 2007-04-16 09:41:19
    Temat: Re: kredyt przy braku dochodów...
    Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Kwi, 18:13, "x" <y...@o...pl> wrote:
    > Witam,
    > takie pytanie... jesli chcę wziąć kredyt konsolidacyjny pod hipotekę, ale od
    > początku roku nie wykazuję dochodów (własna firma od 11 lat, zawsze dość
    > wysokie dochody), to czy bank będzie brał pod uwagę, że brak dochodów wynika
    > ze zwiększonych inwestycji (jednocześnie obroty są trochę wyższe)?
    > chodzi o to, że kupując coś siłą rzeczy spadają mi dochody bo inwestycje,
    > ale firma nadal się kręci, tzn. nie spada obrót, a wręcz rośnie...
    > Czy jest szansa, że w takiej sytuacji bank przychyli się do kredytu?
    >
    > pozdrawiam,

    Jesli chcesz kredyt pod zabezpieczenie hipoteki na nieruchomości,
    która nie jest
    aktualnie obciążona inną hipoteką, możesz mieć na przyzwoitych
    warunkach
    pożyczkę na dowolny cel w kwocie max 60% wartości nieruchomości
    stanowiącej
    zabezpieczenie, tylko na oświadczenie o dochodach. Oprocentowanie ok.
    5,35%c w PLN -
    myślę, że będzie trudno wyszukać lepszej oferty.

    Pozdr
    DD